Fars Dag imorgon !!!!!!!!

Hoj Hoj....
Då var de lördag igen då, tiden går ju så himla fort nu, lär ju jobba på måndag oxå =( men men de kommer nog att gå bra ändå, har ju än så länge haft en riktigt bra början på min helg, va till Robin, Emma och Julia igår =) vart en helkväll faktist :D jag som hade beställt mat, makaroner och köttfärs !! SKIT GOTT :D dom tyckte väll inte att de va fredags mat men de tyckte jag :D Sen blev de att kolla på idol och äta nå god choklad moss med krisp =D wonderful! Sen kom roppin på värsta iden, vi hyr film, de gjorde vi jag och roppin börna iväg med hans bmw och kirra filmer vart nå scary movie liknande film och sen LA gigalo =) haha grymt. sen vart klockan närmare 2 så vi blåste hem åt =)

Jag skulle bara vela påminna alla att de är FARS DAG på söndag =) imorgon alltså. Jag matchade verkligen in dehär med att bli farsa just nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0