Hej o hoj

Kära bloggbok!!
Hej mina kära läsare =) Idag eller ja inatt har jag varit mamma för första gången i mitt liv! Jag har klivit upp var 3:dje timme och gett min dotter lite mjölk erkättning =O känndes bra faktist men ensamt på natten =( men hon var duktig! hon åt och somna om ganska snart efter de =) Duktig flicka !
Sen tog malin över med matningen kl 9 så jag fick sova till 10 ;) Sen kom mamma och mormor över, dom eller mamma vet inte vem den va ifrån men iaf vi fick en ja vad är de lammpäls? ähh skit samma den är varm på vintern och kall på sommarn =) Den är äkta med så den är ganska dyr TACK ska ni ha :D

Sen lite jobb snack, min kära ost körning har slutat :'( men istället för att köra ost på tisdagar och torsdagar så ska min bil köra ut coop fryst i sandviken hofors och ockelbo och lite ställen runt innan bilen åker till stockholm och hörde idag att de kanske inte blir jag som kör ut utan bara får hämta, då kan jag säga att jag fick ont i magen av att höra, hoppas jag hörde de för dom tycker att jag inte ska behöva jobba så mycket, de skulle va värre om jag inte fick köra utkörningen alls. hatar att vänta på mornarna när bilen ska bli klar så man kan åka till stockholm, känns som man jobbar mycket snabbare själv även fast man inte gör de. men som sagt hoppas de går att lösa på nå vis =) kännde bara att jag behövde säga de =)

Ja iaf då så var jag till valbo med min mor idag och kollade på jacka medans malin och hennes mamma snodde thea och gick till affären ;) Sen hände de nå tragist! Puma våran gammla katt hade tydligen rymt från mamma eftersom de är mamma som tagit na. men iaf vi letade i hela lägenheten fast hon kunde inte va nå annan satns än hennes rum, men de rummet vred vi upp och ner på och altandörren stod öppen så vi var ju säker på att hon hade sprungit sin väg, efter 1 timmes letande gav jag upp men de gjorde inte mamma hon fortsatte leta hela kvällen tills hon gav upp, sen gick hon in i kattens rum för hundarna gapade så satt hon där i sin katt ställning =O LÄSKIGT! hehe

Förlåt men idag bjuds de inte på nå fotografier men de kommer ! hehe
Tack och bock // Hokkalaimi


Kommentarer
Postat av: Kirsti

Jaa...det här med Puma är så konstigt att jag fattar fortfarande inte.Men känslan när man ser två öron sticka upp i kattställningen går bara inte att beskriva.Tack kära Ni för att ni stöttade mig när jag trodde jag hade gjort en stor tabbe med att vara oförsiktig och låtit henne rymma. Tack Henrik också för våran em i Valbo. Det var trevligt!

2009-11-04 @ 03:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0