Tjo flöjt =)

Hello Hello =)
var till bvc imorse...  men inte vart man nå gladare för de, för de första fick man vänta i 10 min, men jag han läsa ut Hitta nemo boken hehe, men för de andra så trodde man att hon hade gått upp i vikt men som visades att hon hade gått ner 50 gram :O värde, vi som trodde att hon ade ätit som bara den men igentligen är de ju positivt =) för nu kör vi med tillägg och då ser man ju verkligen hur mycket hon äter och så, sen kan även jag hjälpa till med matningen för att underlätta för malin =) men de finns även nackdelar, hennes spyor luktar ju skit!! På tal om skit så luktar ju ändå naveln VÄRST av allt men idag när vi kom till bvc så lossnade den =) UNDERBART!!

Åkte in till jobbet sen för att fixa lite med mina 10 dagars papper och så men då kade inte dom telefon tid förns kl 1 men åkte in igen efter de=) och säger de bara TACK PETER =) var lite besviken i början när jag skulle få en fjutt summa men sen fixade han till de ;) nu e de faktist helt ok att vara hemma när man vet att man får dom pengarna =)
Tänkte åka in till jobbet i veckan faktist och visa upp tösen =) Åker väll även till malins jobb och visar.

Christer och malin kom för ett besök idag med =) dom kom med en blomma och kläder till Thea =D så de ska vara hehe Satt och utmanade christer på Dirt 2 =) han var faktist den duktigaste som varit här och prova :D ta inte illa upp emil =(

Badade thea nyss och första gången hon faktist njöt av att bada =P känns ju bra =)



Ha en trevlig måndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0