Provkörning!

tjo flöjt =))
Inatt fick man sova riktigt ordentligt, fick nanna henne till sömns 5 i morse men sen va de sova igen tills joel ringde och väckte mig =) Åkte sedan till volvo och mötte upp joel sen raka spåret till en volvo FH16 700 timmer ekipage =) De va en bil att gå iaf =) STEFAN!!!!! VILL HA!!
Fick även presenter av joel =) Både jag och Thea =) roligt att man själv får presenter oxå! Tack Joel =D sen ska vi inte glömma blev även bjuden på mat av joel med på gustavsbro, och för att få ner maten ordentligt så åkte vi och körde några omgångar pricken på jobbet ;)


Keps till mig, Skit snygg termos till mig och Napparna till Thea =)

Kommer hem sen ligger Thea och sover :( aja var ju iaf tvungen att väcka henne sen när hon skulle äta ^^ hon vart inte så glad på mig men mat behöver hon om hon ska växa och bli lika stark som pappa =))
Sen äntligen blev vi av med pörskans soffan! malins mamma kom och hämtade den =) vart full hus här hemma Per åke, Anders och Görild. Trevlans.

Nu har man äntligen kollat klart på andra säsongen av Ice road truckers! men har ju en tredje oxå så :D

Imorgon ska vi ut på andra resan med barnvagnen =) vi tänkte traska till BVC för vägning och så vid 2 tiden så de blir ju kanon =)  sen kan man ju hoppas att man har med sig en pizza på vägen hem =)

Nej nu ska jag börja kolla på säsong 3 =) Så ha en trevlig kväll!!



Thea hälsar er God natt med =)





Kommentarer
Postat av: Kirsti

Jättefin design!

2009-10-29 @ 10:48:01
Postat av: Kat.

Jag dör, hon är så söt. Ni är så duktiga på att klä henne, hur fin som helst ;)

2009-10-29 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0