Nu är de fredags MYYYS!

hello hello =)
Annars då? joodå så att de är bra med mig sj då? Jo de rullar på vettu =), skönt att höra.
så brukar jag hålla på när jag verkligen har tråkigt =) men de har ja inte nu så att =)
Idag var farbror Emil på besök, undra varför han har börjat hälsa på nu och inte gjort de innan hmm. JAG VET =) han älskar tydligen små barn =) och de är ju bra de =)


Ni ser ju själv va söt dom är =D

Idag har jag gått och sjungit på en låt som inte texten stämmde riktigt på men tack emil för att du rättade mig =) den gick typ såhär =) eller jag sjöng så = PRINS ALI, VILKEN ALI? ALIA ABUABUA men de skulle tydligen va magi eller nå ähh skit samma =)

Nog pratat om mig =) Hur har ni haft de i veckan ? allt bra ? inga förändringar ? ps. svaren kan jag ta via SMS ;)

 

Mina söta flickor =) wehoo


Have a nice weekend.   10-4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0