En hel lördag =)

Tjo flax =)
Inte vana vid att jag skriver på helger va ? märker att tittasiffrorna sjunker på helgerna, eller så är ni allmänt upptagna av annat viktigt ? hehe
Aja börja min morgon idag med att vakna, sen åkte jag till jobbet för att träffa chefen, skulle fixa lite föräldra dagar papper men kom fram till att vi ska kolla på de på måndag ist, men när jag kom till jobbet så var inte han riktigt klar men inte led jag för de eller, fick ju ut och rasta bmw:n på bre arne runt omkring utmarken =) KUL!!!

Blev till att ta de lungt sen när man kom hem =) bara suttit och kollat lite på greys och ice road =) Sen blev de till att fixa i ordning allt för vi tog en resa med barnvagnen till mamma och käkade skit god mat =) Tack för maten mamma =D Hade lite trevligt och så =) var ju polisskolan på tv haha

  Tihi, inte riktigt som att köra lastbil =)

Sen var de dags för hemgång =) åkte iväg och hämta stina för att hon ska låna våran saab och vi ska låna deras babysitter =) Men nu blir de nog att kolla på Independence day eller vad den heter hehe, har ju inte sett den men alla säger att den ska vara bra så får väll se då =))


Thea vaken...                            Thea när hon slappar ? haha

Ha en riktigt trevlig lörda så höres vi Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Kirsti

Hon är ju så söt. Kul att blöjhinken är invigd nu. Och mat kan Ni få här när Ni känner för det. Sköt om Er alla tre!

2009-10-31 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0