Impuls handla?

Hoj hoj.

Är så stolt över min dotter som sover så bra nu =) Hela dagen igår låg hon och myste överallt =) Sen mot kvälls kvisten var jag tvungen att slänga malin i sängs hon hade ju sovit 3 timmmar på 3 dygn, och kan ju säga att hon sov djupt, hon lät som en 60 fullgubbe när han sover som djupast hehe ^^ söt! Men var ju tvungen att väcka henne efter bara några timmar när Thea var hungrig igen =) men sen lyckades vi sova bra medans Thea sov =) så idag är vi utvilade.

I morse fick jag nå spratt så jag var tvungen att åka och köpa en mer mysvänligare soffa med divan och grejer =) så nu trivs vi riktigt bra. Men kan ju säga att monteringen inte var alls nå rolig.... fick göra lite hemma bygge ;) Mitt humör klarade inte av de så tur att man hade mamma där som tog över när jag lessna !

Lite senare mot kvälls kvisten kom Stina förbi och kikade in de lilla livet =) trevlans ! Innan hon åkte tänkte jag att jag skulle byta blöjja och de gjorde jag duktigt sen tg ja upp na så vibbrera hela handen som jag hade på blöjjan så var de dags igen då att byta på en gång =)) typiskt.

Men det blir ju mycket besökare nu, han precis börja mysa lite med lilla Thea så kommer nästa :p får väll ta vara på tiden lite senare =)

imorgon ska vi åka in med henne på pku prov och andra läkarundersökningen =) får hon åka lite mer saab, de tyckte hon om =) Sedan blir de lite besökare =) kommer fler besökare imorgon. Tänkte bjuda hem emil imorgon :p han hade köpt något oxå så =) 

 

SÅ HIMLA SÖTS MIN LILLA ÄNGEL! ! ! ! !



Kommentarer
Postat av: emma

vad sööööt hon är!! :)

2009-10-25 @ 07:36:39
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: The Bigg Boss

Vilken härlig ny LOOK på bloggen..Men du måste väl Byta bild längst upp till höger så att du och Thea är på bilden? Mysigt med nyfödda va? Vänta bara dom blir äldre.HE HE Passa på och mys så mycket du kan helt plötsligt så är dom 12 år och tror dom kan bestämma allt;;:::

2009-10-25 @ 15:35:27
Postat av: Marie

Vad härligt att läsa din blogg Henke!!

Stort grattis!! =)



Kram från grannen

2009-10-25 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0