Ny dag nya möjligheter!

Hoh Hoj!
Morgonen började inte så bra faktist, men Thea har vart såå duktig inatt med att äta och sova =) men de som inte va nå bra var ju att vi skulle på PKU prov och efterkontroll och vi missade de =S ställde om malins klocka igår och den ställde även om sig själv så de blev HELT fel! Men efter ett bra tag när man fick tag på BB mottagningen så kunde dom fixa en annan tid =) så vi var dit halv 1 idag och allt så bra ut, sen får vi svar angånde pku prov om de skulle vara nått =)

Sedan kom Anna, Marcel och Ameli (?) och hälsade på =) vart en snabbis bara men trevligt var det =) Sen kom även Syster min och Henka på besök =) Fick en massa presenter, och de va ju så fint upplagt i den lilla skolådan hehe men Tack så mycket för presenterna !


Min syster och Thea, hon hade även köpt hennes första nalle =)) tack

Lagade även mat idag =) Och de vart Sjömansbiff och barbecue chips och så klart chili bea =)))))))) SÅ GOTT.
Men ska även bli spännande att få äta Emmas nya gryta hon prata om att bjuda på nån dag =D Smaskens !

Nu ska jag mysa med familjen men ni får alla ha en sån trevlig ikväll så höres vi =)



Kommentarer
Postat av: Smygläsaren Lotta

Grattis grattis till lilla Thea. Visst är det mysigt med de små liven. Få se nu 17 1/2 år sedan var det nu. Va ute och övningskörde igår med min lilla tös. Har bytt Bergbybanan mot strömsbro. Stor Bossen lever farligt. Fast det vet han inte om. Tyst säg inget!



Pettitesser med sommar och vinter tid när man har fått en bebis tycker jag...



Lycka till med lilla Thea...

2009-10-26 @ 10:49:21
Postat av: Kirsti

Vad skönt att det rullar på fast det kommer besökare.Ni fixar det här verkligen galant! Fortsätt så! Thea är så SÖÖÖT och nöjd!Puss och kram till henne från Farmor

2009-10-26 @ 12:57:48
Postat av: Kat.

Naaw, fick jag också vara med.. JOY! :) Jag börjar få typ abstinens eller nånting. Jag skulle vilja träffa henne massor nu innan jag börjar jobba då jag aldrig kommer hinna träffa henne sen. Keep in touch, bro.

2009-10-28 @ 00:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0